Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 5, 2011

Sambut Besday Athirah Kali-2 di Seoul Garden, 1 Utama

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua..

Hari ini aku nak entry aktiviti kami sekeluarga pada cuti hujung minggu yang lepas.. Pada hari Ahad lepas aku sekeluarga menikmati makan tengahari di Restoran Seoul Garden.. Outlet yang kami pergi di One Utama, PJ. Kira sedap2la makanan disini.. Pertama kali buat aku dan anak aku dan kedua kali buat suami aku.. Sbb tempat kerja dia ada buat makan tengahari di Restoran ni tapi diorang pergi di IOI Mall, Puchong. Suami aku yang beri cadangan kami makan tengahari di sini dan menyambut besday athirah buat kali ke-2 untuk kami sekeluarga sahaja.

Masa ni kami baru sampai.. Memang ramai time ni.. Maklumlah Hari Ahad.. Lagilah ramai orang yang makan disitu..


Baru start nak masak menu yang kami pilih..

Em.. berasap-asap..

Marvelesssss...hehehe
Anak aku yang taknak makan pakai sudu.. Sibuk nak pakai chop stick.. Tengoklah cara dia pegang macam mana.. apa2lah nak oi...asalkan heppy..hehehe

emmm... sedapnye fishball..

Masuk untuk round ke-2... makan jangan tak makan.. bukannye selalu dapat makan macam ni..hehehe

Antara menu untuk aku sekeluarga..

Tengah kelaparan..
Dua orang tukang masak profesional...


Habis dah..

Muka2 orang yang dah kekenyangan..

Suami aku menghabiskan mana yang tak habis lagi... Aku dengan anak aku dah serender..kekenyangan..hehehe

Standby nak balik daaa....

Antara menu2 yang sempat aku snap...


Inilah senarai harganya.. Boleh tahanlah harganya.. dan sedap sekali.. berbaloi-baloi...!!

Ok, sampai disini sahaja yang sempat aku en3kan. Ada citer yang menarik nanti aku kongsi sama ye.. daaaa....

1 comment:

Thank You For Your Comment To Me