Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 19, 2009

Anak aku.....................

Hari ni aku nak 'entry' gambar anak aku satu-satunya... NUR IZZAH ATHIRAH BINTI NOOR RASHIDI AMIR. Banyak perbezaan dari dia kecil hingga besar... Silalah melihat perkembangan anak aku...

Masa ni anak aku baru dilahirkan. Dalam beberapa jam keluar dari bilik pembedahan. Ada masalah sikit untuk proses kelahiran dia. Tula terpaksa buat pembedahan untuk melahirkan anak aku ni..

4 bulan.. Masa ni baru lepas cukur jambul.. tulah kepala dia botak..

4 bulan juga.. bulat tak mata dia... Macam mama dia...

5 bulan lebih... Time ni pergi Perak.. Kawan suami aku kahwin... posing tetap posing...

6 bulan... Time ni pergi rumah emak mertua kakak aku kat Melaka. Kakak aku punya adik ipar kahwin... BULATNYA MATA....

Besarnya mata.....

Baru nak belajar naik walker... yela baru 6 bulan aku dah masukkan dia dalam tu...

7 bulan rasanya.. Mak usu dia la ni pakaikan tudung... COMEL TAK TIYA MAMA?

8 bulan... mulut asyik nak cakap je.. tu yang ternganga je mulut dia...

10 bulan... Masa ni dekat Zoo Melaka.. Time raya gi jalan...

Last sekali... Time ni balik dari kampung. Nak beraya di Gombak pulak. Mata dia... TAK INGAT!!!!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me