Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 20, 2009

"BIRTHDAY girl............."

Hari ni aku nak persembahkan gambar-gambar hari jadi anak aku.. Majlis ni aku buat dekat rumah emak aku di Gombak..Sebenarnya gambar ni dah lama.. Dah hampir setahun.. Yelah anak aku pun dah masuk 2 tahun pada 1 Disember ni.... Birthday yang ke-2.... InsyaAllah... Tunggu........!!!!

Kek untuk birthday girl...Yang ke-1... Diperbuat di kedai kek di Gombak

Tunggu masa upacara memotong kek...

Makan pun sempat posing juga... Anak aku dgn makcik dia (adik ipar aku)..

emm.... sedapnya!!!

Aksi orang kekenyangan...

Masa ni anak aku takut dgn patung... mungkin sbb badan patung tu berbulu... Geli agaknye... Tapi sekarang ni dah ok..

Masa ni acara membuka hadiah.....

Belek Athirah... Jangan tak belek hadiah tu..

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me