Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 24, 2009

CUTI-CUTI Malaysia......

HAI!!!!!!!!!!!!!!
Sempena musim cuti sekolah ni... Jom kita bercuti... Kalau kita nak pergi bercuti.. Bercutila di Pulau Langkawi. Pulau kebanggaan Malaysia.. Jika ke Langkawi jangan lupa singgah Ke Kilim Geopark... Seronok tu.. Hari ni aku nak 'entry' gambar aku kat sana masa aku pergi Masyuarat Pegawai Kanan Pada hujung bulan 6 hari tu... Syoknye!!!!

Permandangan terbit matahari pagi dari Awana Porto Malai.. Aku menginap kat Hotel Awana Porto Malai. Okla Hotel tu.. Cuma dia jauh dari pekan.. yg bestnye Wi Fi free...

Jeti untuk ke Kilim Geo Park..

Kita dah sampai melalui sungai Kilim..

Kalau nak tengok burung Helang, kat sini banyak tapi masa ni burung tu takut nak keluar.. Mungkin sbb ramai sangat org nak tengok.. Jadi burung2 tu malula..(pandai je niza)..

Bergambar dgn sebahagian peserta mesyuarat.. Dua dari kanan tu pengarah aku.. tak kahwin lagi U.. Cik Hajah Rokibah.. Bos yang serius dan bersistematik..

Ikan bilis.. Kalau aku bawak tangguk, aku dah tangguk ikan bilis ni... time ni geram aku dgn ikan bilis ni.. banyak betul! Restoran terapung.. Kat sinila aku mengisi perut dan cuci mata tengok ikan.. Semuanya ada dlm pakej..

Ikan pari yang jinak..

Sempat berposing dengan geng2.. Masing2 dah kekenyangan.. Time ni tak sempat nak pergi gua kelawar.. Hari dah nak hujan.. jadi lepas tu terus pulang semula ke Hotel..
Bersiap sedia memulakan tugas untuk mesyuarat.. Hotel Awana ni boleh connecting room.. jadi bolehla bergambar beramai-ramai dekat beranda bilik... SELAMAT BERCUTI KE PULAU LANGKAWI..

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me