Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 17, 2011

Kursus "Team Building" Hari Terakhir..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...
Bersambung kita pada part yang terakhir pula iaitu Hari Terakhir aku berkursus di Nur Lembah Pangsun Eco Resort, Ulu Langat Selangor..
Dipersilakan untuk melihat en3 yang saya pamerkan untuk hari terakhir ini ye...hehehe..!!


Merenung jauh nampak... Tak sabar untuk menunggu Tengahari.. Masa untuk pulang ke rumah....
Bergambar sebelum masuk ke dewan untuk sesi pagi Hari yang terakhir..

Bergambar di dalam dewan sebelum kelas bermula..

Bersama group yang bersemangat waja...hehehe...
Sesi Senamtari... kelakar giler time ni.. kena gilir2 buat macam2 jenis senaman... Macam2 ragam ada...

Selepas selesai menguji diri.. tibala masa dipenghujung acara.. Acara penyerahan sijil.. setiap peserta akan mendapat sijil yang bukan untuk dirinya sendiri tapi dia kena beri sijil tersebut kepada nama yang tertera di sijil tersebut.. Jadi kita seperti dihargai..

Bergambar setelah mendapat hadiah... Besar hadiah tu.. puas aku makan.. hehehe..
Bergambar kenangan bersama Fasilitator dan urusetia...

Acara BEBAS..
Bergambar kenangan bersama my bestfriends dihadapan chalet untuk terakhir kali sebelum pulang...
Sebelum menaiki bas...

Di dalam bas.. emmm sedapnya makan ice cream.. FREE memanglah sedap..hehehe..!!
Sudah sampai ke destinasi yang dituju.. Hubby dah tunggu jadi melangkah pun cepatlah ke kereta untuk pulang ke rumah.. hehehe..!!

Kesimpulannya..
Aku banyak mendapat pengajaran dalam menghadiri kursus ini.. Mengetahui tentang diri sendiri.. Mempelajari tentang kehidupan sehari-harian.. tidak kira untuk diri sendiri malahan untuk keluarga aku sendiri..
Kursus ini adalah yang terbaik daripada kursus-kursus yang pernah aku hadiri sebelum ini. Dengan ilmu yang telah aku pelajari ini akan aku ikuti untuk menempuh hari-hari seterusnya.. InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me