Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19, 2011

Makan..Makan..and Makan....

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...

Hari ini dalam opis aku ramai yang takde.. Ada yang outstation.. ada yang berkursus dan ada juga yang bercuti.. Hanya tinggal 3 orang aje termasuk aku yang tinggal.. Memandangkan aku seminggu tak masuk opis sebab peksa dengan sambung bercuti Hari Wesak hari tu jadi giliran aku pulak yang menjaga opis...

Berkesempatan ini aku sempatlah berblogger sekejap.. hehehe..!!


Hari ini aku nak en3kan gambar2 aku dengan best friends aku lunch di Grand Season Hotel, Kuala Lumpur. Semua orang tahukan mana letaknya Hotel itu.. Mana yang tak tahu kat sini aku bagitahu yang Hotel itu terletaknya di Jalan Pahang berhadapan dengan Hospital Kuala Lumpur.. Tempat aku dilahirkan..


Makanan dekat sini memang sedap2 berlaka.. aku dah banyak kali juga makan dekat Hotel ini.. sama ada hi-tea ataupun aku berkursus disini.. Memang kenyang perutlah bila berkursus dekat Hotel ni.. Makanan dia memang menyelerakan..


Inilah dia sebilangan makanan yang dijamu untuk kami.. Ada lagi yang tak snap..


Makanan yang dah masuk ke dalam perut kami..hahaha..!!



my feberet... Laksa...emmmmm..sedapp..!!


Inilah best friends saya... sebelah Kak Shima, tudung kuning kak Asmaria, tudung hitam Ayu dan Hujung sekali tudung pink Nida...


Aku dengan Kak Shima..




Makan-makan pun gambar tetap bergambar..


Orang yang dah kekenyangan.. Nak habiskan bubur tu pun satu penyeksaan.. hahaha..!!


Jumlah yang perlu dibayar.. Memandangkan 3 orang dari kawan2 aku ni baru berkursus di Hotel ini jadi mereka dapat baucer diskaun untuk makan disini. jadi kami pun dapatlah diskaun sehingga 30% dari jumlah bayaran.. Alhamdulillah...


Kakak yang paling SULUNG kena bayar setelah KUTIP dari ADIK2nya.. hahaha.. yang bestnya kitorang bayar separuh aje.. selebihnya kakak yang SULUNG membayarnya memandangkan hari Jadinya masa tu.. Ikutkan besday girl yang diblanja tp besday girl yang kena blanja... hehehe...!! best2..!!


Aksi orang kekenyangan..


Memandangkan dah terlampau banyak makan jadi bila malan aku dah tak berselera nak makan sebab dah kekenyangan.... Tak tahu berapa kalori dah ada dekat dalam badan aku.. Makanan pun dah bercampur-campur dalam perut ni.. hahaa..!!


ok, sampai disini saje... lain kali aku bercerita lagi ye..daaaa..!!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me