Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

Outstation at JB (part 1)

Hai, hari ni aku nak en3 gambar masa aku outstation di Hotel Mercure, JB pada 10-13 November 2010 yang lalu.. gambar ni dah lama tp aku tak berkesempatan nak upload.. Inilah kerja aku sekarang.. Bertugas di Bahagian Korporat, Jabatan Perancangan Bandar.. Sambil bekerja.. sambil tu boleh makan angin sekali.. hehehe...!!
Bersama Kak Shima
Berhenti bersarapan....

Bersama Kak Shima dan Nita..

Tempat bersarapan pagi.. Perhentian Ayer Keroh, Melaka..

Inilah dia kenderaan yang banyak berjasa kepada kami... Tahun ni budget tak cukup jd tak dapatlah naik flight kali ni...

Sambung perjalanan...

Berhenti untuk makan tengahari.. Restoran berdekatan Hotel... Makan tengahari tidak disediakan jadi kami semua makan di luarlah dulu...

Makanan kegemaran Kak Shima..

Tak habis lagi memilih lauk..

Check in untuk ke bilik..

Rehat dulu lah sekejap sebelum masuk bilik..

Kaunter untuk pendaftaran peserta Mesyuarat...

sampai2 terus memulakan tugas...

Bilik Mesyuarat dijalankan...

Setting... jangan tak setting...

Mesyuarat pada malam hari dah bermula... barisan jurulapor yang bertugas..

Standby sambil berposing..

Masing2 dah boring dan mata dah mula mengantuk tapi meeting tak habis2 lagi ni...

dah tak tahu apa nak buat dahhhh...

Seriusnyerrr....

Seriusnyer bos aku ngan TKP ni bila mesyuarat...

Tak habis posing lagi....

Penyediaan untuk esok hari...

reles tension.....

ahhhhh.... leganyer.....

Seriusnyer officer aku ni... macam nilah kalau duduk di Bahagian Korporat... semuanya kena serius.. Kerja semua kena cepat dan betul... tapi nak buat macam mana dah lumrah dunia..kena redha jelah... jumpa di part 2 pulak ye... daaaaaaa...!!!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me