Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

Outstation at JB (part 3)

Hai, jumpa pada part yang terakhir... pada hari ni pagi2 lagi kami dah pergi jalan2.. Naik Cruise tu... tak sangka2 naik juga aku Cruise.. hehehe.. ada orang yang baik hati sponsor... naik jelah... hihihi.... syok tuuu... hirup udara laut pada waktu pagi....

Pintu Gerbang..

Check in untuk naik cruise...

di hadapan Cruise..

Syoknyer... hihihi...

Bersama staf and ex-staf Bahagian Korporat..

Berposing di atas Cruise...

Masa untuk pulang semula ke Hotel...

Dinner pada malam hari....

Bagus betul Cameraman ni layan kami tambah lagi Kak Shima tu...


Hahahaha... gambar yang paling kelakar.. terpaksa rela beraksi di pentas.. berkaraoke bersama big bosss... hihihi...

Nyanyi jangan tak nyanyi...


Berbincang untuk persediaan hari terakhir Mesyuarat...

Hari terakhir Mesyuarat.. Dato' KP sedang berucap untuk penutupan Mesyuarat..

Inilah salah satu tugas aku berkhidmat di Bahagian Korporat, Jabatan Perancangan Bandar.. Untuk berkhidmat dengan bahagian aku ni kena ada perasaan SABAR sebab semua kerja perlulah "tip top".. yang utama sekali perlulah cepat dan betul.. itulah prinsip big bos aku sekarang ni...
17 Januari 2011 ni Bos aku dah naik pangkat dan akan bertukar ke Bahagian lain.. tak tahulah Bos baru ni cara dia bekerja macam mana pulak.. Apa2 pun aku terima jelah.. ikut jelah rentak, gaya dan cara kerjanya... Semua tu kita yang akan mencorakkannya.... Terasa sedih juga Bos aku ni dah nak bertukar.. Banyak aku belajar.. aku rasa aku cukup selesa dengan dia walaupun cara dia bekerja cukup serius.. Mungkin lepas ni aku akan merindui KEMARAHANNYA.. walaupun aku tak pernah kena marah dengan dia.. hehehe..!!
Apa2 pun Semoga Bos aku (Cik Hjh. Rokibah Binti Abdul Latif) sukses disana..
Bye.....!!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me