Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

Makan Malam bersama suamiku...

Hai.. Bersempena Hari Kelahiran aku.. malam ini aku berdating bersama suamiku.. Hehehe... Malam ni aku dinner di atas bukit.. tp bukanlah bukit yang tersergam indah ada permandangan yang sungguh cantik cuma tempat tu je namanya Taman BUKIT Maluri, Bandar Manjalara, Kepong.. Aku tidaklah selalu makan diluar sebab aku sekeluarga lebih suka masak dan makan dirumah aje.. walaupun kami bertiga sahaja tak bermakna akan selalu makan diluar..
Restoran tempat aku makan ini kira oklah makanan dia.. seafoad, tomyam, jenis2 ikan yang beraneka jenis masakan.. kira sedaplah bagi tekak aku ni.. hehehe.. Walaupun makan di tempat yang biasa2 saje tapi bagi aku cukup bermakna sebab bukan senang nak berdating ni.. tambah pulak anak dekat rumah emak jadi berkesempatanlah kami berdua aje.. Hari Sabtu ni celebrate bersama anak pulak sbb anak aku ni suka makan kek.. jd celebrate makan kekla pulak...hihihi...

Inilah minuman aku... Milo panas je sbb cuaca hujan masa ni.. jd tak boleh minum air sejuk... Sejuk nanti.. lagipun aku memang jarang sekali minum air sejuk malam-malam.. lagi suka minum air suam je...

Ini ajelah lauk-lauk kami.. makan berdua aje taknaklah order banyak2 sgt.. tak habis nanti membazir pulak.. cukup ajelah 3 jenis lauk itu pun dah bermadai.. Alhamdulillah...

Ikan masak masam manis.. besar ikan ni penat kami nak menghabiskannya...

Telur Bungkus..

Sayur Kangkung Ikan Masin.. emm sedap.. dah lama tak makan kangkung ikan masin ni.. selalu dekat rumah aku masak sayur kangkung goreng biasa aje sbb aku tak berapa suka sangat makan ikan masin ni.. tapi malam ni terasa nak makan sayur kangkung ikan masin pulak.. hehehe..!!

Ikan yang dah licin ditelan isinya.. kalau sebetul-betulnya aku suka kesemua tulang-tulang tu aku hisap dan aku makan tapi dah kekenyangan sangat jadi dah tak boleh nak mengunyah dah.. Alhamdulillah...

Inilah dia muka birthday girl yang dah kekenyangan.. hahaha...

Emm.. sampai disini saje yang sempat aku postkan.. Sekarang ini pun aku tengah fikir hadiah apa yang aku nak dari suami aku sebab dia yang tanya aku nak hadiah apa.. Mungkin dia dah tak boleh nak fikir hadiah apa lagi yang dia nak kasi jadi dia terus tanya dekat aku apa yang aku nak.. Sebenarnya banyak yang aku nak tapi nantilah aku pilih dulu.. hehehe.. bukan selalu dapat hadiah hari lahir ni.. setahun sekali je..hihihi...daaaa...!!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me