Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 15, 2011

Melayan karenah anak....

Hai... bersempena cuti Hari Maulidur Rasul hari ini aku tak kemana-mana.. Memandangkan aku ambil cuti semalam jadi aku teruslah bercuti selama 4 hari.. Cuti kali ini aku jadi suri rumah.... memasak, mengemas, melayan anak dan lain-lain lagi.. hehehe.. Semalam aku bawa anak aku bermain di Pusat Hiburan Keluarga di Tesco Manjalara tapi aku lupa nak snap gambar-gambar kat sana maklumlah bukan anak aje yang bermain dekat situ.. aku sekali join sekaki.. hehehe.. Memandangkan masa itu hari kerja jadi takde orang langsung dekat situ..Apalagi anak aku ni habis semua yang ada dekat situ dia main...
Hari ini aku nak en3 aktiviti aku dgn anak aku pagi-pagi tadi.. Selepas bangun tidur dan sarapan dengan belum mandi lagi terus anak aku ajak aku bermain block ini.. Nak ambil hati dia.. aku pun ikutlah.. Punyalah suka dia aku ajar dia buat block-block tu.. aku cuma tunjuk jadi dia susun aje.. jadilah juga benda-benda yang dia nak ikut pada gambar-gambar yang dia ada.. aku suruh dia buat yang senang-senang dulu sebab yang susah-susah pun aku dah fade up nak buat.. hehehe...!! Memang permainan ini menguji mental dan fizikal.. Aku pun kadang-kadang tak boleh nak tahan.. aku cerai-ceraikan je balik...

Masa ini baru start nak buat.. Sukalah Athirah aku melayan dia... hihihi..!!

Yeee.... dah siap....!!

Inilah hasilnya... "chicken"

"ship"

"robot"

"dinasour"

Inilah rutin aku bila dekat rumah.. memandangkan anak pun dah besar jadi aku pun kenalah melayannya.. Ikut ajelah karenah dia.. Maklumlah anak aku sorang.. hehehe...!! daaaa.....

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me