Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 29, 2011

Kursuslah Pulak.....

As Salam Semua...

Petang ini hingga hari Ahad aku kena pergi Kursus pulak di Hulu Langat.. Rasa malas sungguh nak pergi Kursus ni.. Memandangkan time cutilah pulak..lagi berat sangat hati ini nak pergi.. Tapi nak buat macam mana.. tambah lagi aku pulak yang kena bantu untuk uruskan kursus ini.. Dengan rela hati terpaksa juga aku pergi..

Alangkah syoknya kalau takde Program Kursus ni.. Boleh pergi Jalan2 ataupun Balik Kampung di Melaka.. boleh jalan2 di Melaka.. emm.. tension betul.. Masa hujung2 minggu nilah nak bersama-sama dengan Keluarga tapi kena pergi kursus pulak.. Tapi takpelah nak buat macam mana.. Fikir yang positif ajelah..

Tinggal suami aku berdua dengan anak aku je hujung minggu ni.. Mesti diorang Boring aku takde bersama mereka.. aku pun tak boleh juga berjauhan dgn mereka ni..(sedihnyer!!) emm.. takpelah hari isnin ni aku akan menghabiskan masa untuk mereka... love Uallzzzzz!! daaa..!!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me