Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

MOOD..............................

Hai semua... Malam ni aku nak cerita mengenai MOOD pulak..
Lagi 2 minggu aku nak peksa.. slip peksa pun dah dapat dan dah print pun.. tapi mood nak membaca buku tak datang2 lagi...

Tengoklah dekat atas tu.. ada 5 buah buku yang patut aku kena baca.. dah la ada yang tebal2.. macam manalah nak jawab peksa ni... itulah..keje gomen ni kalau nak naik pangkat kena ambil peksa dulu.. bila dah dapat.. nak peksa lagi untuk sah jawatan pulak... takpela.. demi pekerjaan aku yang tercinta...aku redahi juga walaupun gunung berapi meletup pun...hahaha..(tak blh nak terpikir dah peribahasa apa nak tulis)..hihihi.. demi masa depan... Alhamdulillah...
Tangga demi tangga akan aku jejaki dalam alam pekerjaan aku ni..InsyaAllah... yang pentingnya ada kemahuan...
Ya Allah.. Hanya padaMu aku bermohon.. Permudahkanlah segalanya..Hanya padaMu aku berserah.. Amin..

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me