Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 6, 2011

Aktiviti Athirah dirumah...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua...

Hari ni aku nak en3 aktiviti anak aku pada hujung minggu yang lepas. Selain memenuhi jemputan kenduri kawen memandangkan sekarang ni musim cuti sekolah.. banyak juga jemputan kenduri yang kami terima, dengan itu ada juga masa terluang untuk memenuhi aktiviti anak aku dirumah.

Selalunya aktiviti pembelajaran athirah seperti menulis, melukis, mewarna, puzzel dan lain-lain lagi dan pada waktu ini aktiviti athirah ialah mendengar dan membaca melalui video daripada note book. Selalunya note book aku jela yang akan menjadi bahan sesi pembelajaran athirah. Lap Top suami aku jarang sekali untuk suami aku membenarkannya. Takut rosak habis kerja-kerja ayah dia nanti. Selalunya yang rajin mengajar athirah ialah ayahnyer. Maklumlah aku sibuk dengan kerja-kerja rumah.. Masa ni sempatlah juga aku snap beberapa keping gambar...

Sessi mendengar lagu untuk kanak-kanak..
Ada gaya pakar komputer tak? hahaha. Belajar-belajar juga.. bekalan tetap ada.. Bila athirah belajar mesti aku sediakan air, nugget ataupun kentang goreng kegemaran dia..


Belajar rajin-rajin ye sayang bila besar nanti boleh menjadi seorang yang berjaya dan bekerjaya.. Mama dan ayah sayangggggg.. ATHIRAHHH...!!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me