Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 13, 2011

Hepi Besday Aunty Ela....

Assalamualaikum dan salam sejahtera sumer....

Kali ini aku nak en3 pulak party birthday adik aku.. Party ni pun takdelah besar mana... cuma ahli2 keluarga je.. Tambahlagi anak2 buah aku masih ada dekat rumah emak dan abah aku jadi saje2 jela nak sambut birthday adik aku ni..

Tarikhnyer 10 Jun 2011 bersamaan pada hari Jumaat yang lepas tapi kami buat pada hari Sabtu.. Yela masa tu semuanyer ada jadi kami pun buatlah time tu.. saje suka2 jeee....


Kek ni di sponsor oleh Kakak aku.. Dah 26 tahunla adik oi... time akak umur mcm ni dah ada anak 2 org termasuk yang dah "Simpan"... huhuhu..!!

Anak aku pun sibuk nak potong kek sama aunty dia....

Suapla Aunty tu jangan tak suap..hihihi...

Ok, sampai disini sahaja yang sempat aku snap.. Gambar aku takde pun maklumlah aku je yang jadi tukang tangkap gambar.. Popia Goreng hasil tangan aku pun lupa nak snap.. dapat pujian dari orang ramai.. Tambah lagi Abah aku.. tu yang syok tu..hihihi..!!

Kepada adik aku.. Siti Suhaila Binti Abdul Ghafar.. Disini akak nak ucapkan, Selamat Hari Lahir Yang Ke-26 Tahun.. Semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, Dirahmati olehNya sentiasa dan CEPAT2 DITEMUKAN JODOH...

daaaaaa........

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me