Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 1, 2009

Selamat Hari Ulangtahun....Anakku!!

Hari ni anak aku dah berusia 2 tahun.. Sekejap je masa berlalu.. Masih teringat lagi saat2 untuk melahirkan dia.. Pengalaman yang tak boleh dilupakan.. Alhamdulillah!!
Sekarang ni anak aku dah cukup bijak bercakap.. Kadang2 aku faham, adakala cakap bahasa dia la (aku tak faham).. biasala budak baru nak naik.. tapi yang semestinya apa yang orang cakap mesti dia ikut jadi tak boleh cakap yang bukan2 dgn dia.. Dia cepat tangkap.. Inila anak aku punya ragam..
Semalam aku dah buat parti untuk anak aku.. tapi kecil2lan je untuk famili.. Saje nak menggembirakan anak-anak buah aku yang suka berkumpul dekat rumah nenek dan atuk dia orang bila tiba musim cuti sekolah.. Aku dapat tangkap gambar kek je.. nak harapkan orang lain dia orang masa tunggu untuk memakan kek je.. jadi kek jela sebagai menghiasi blog untuk Hari Ulangtahun anak aku ni..
KEPADA ATHIRAH.. mama ucapkan Selamat Hari Ulangtahun yang ke-2.. Semoga dipanjangkan umur dan sentiasa sihat selalu.. Mama N Ayah Love You very2 much!!!! muahh!!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me