Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 2, 2009

Menu Hari Raya Aidil Adha...

Masa Hari Raya Haji hari tu nila menu masakan emak aku.. Aku cuma tolong siapkan bahan-bahan je.. Kalau semua nak tahu menu2 emak aku ni cukup laris bila tiba Hari Raya.. Siapa yang lewat datang.. Tak dapat makanla.. Cepat Habis.. Biasala ahli dalam rumah pun dah berapa orang, nikan pula orang lain yang datang rumah....

Nasi Impit..

Kuah Kacang..

Ayam Masak Merah..

Rendang Daging..
Ni je yang ada time Hari Raya Haji hari tu.. Lemang je aku tak masukkan.. lupa pulak aku nak tangkap gambar lemang tu.. Abang aku yang masak lemang tu.. Cukup sedap.. Cukup rasa!! emm!!
Kuih muih.. selalunya Hari Raya Haji takde kuih muih.. Hari Raya Puasa adalah.. Itupun ada yang buat dan ada juga yang beli je.. Aku nak buat pun ikut mood dan kuih yang senang2 je.. Siapa yang sudi2 tu datang jela rumah aku... Tapi kena call dulu!!!!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me