Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 14, 2009

Selamat Pengantin Baru...

Semalam aku dengan family aku pergi Majlis Perkahwinan sepupu aku.. Anak Pakcik sebelah ayah aku dekat Dewan Serbagunan AU2 Keramat.. Kami pergi 3 biji kereta.. Kira ramailah rombongan yang pergi Majlis ni.. Sepupu aku yang perempuan.. Aku rasa Pakcik aku ni ada 2 orang anak je.. Yang kahwin ni yang last.. Adik isteri Pakcik aku ni kawan aku masa sekolah dulu.. Dah lama tak jumpa.. Masing2 dah kahwin, anak pun dah besar.. Cepat masa berlalu.. Masing2 rupa pun dah lain.. Sorryla gambar pun kurang menarik.. Masa ni ramai sangat orang yang nak mengambil gambar.. Termasuklah aku...

Masa hari Sabtu lepas pun aku pergi majlis perkahwinan juga dekat Taman Medan, Petaling Jaya.. Rumah Kawan suami aku.. Rasanya musim Kahwin sekarang ni pakai serba Pink dan Putih la.. Kedua-dua majlis ni sama je warna pakaian dengan pelaminnya.. Masa hari sabtu tu aku tak teringat nak ambil gambar.. Mungkin kepenatan sebab penat kesesatan.. Sampai Tempat tu cepat.. 30 minit je dari rumah aku.. tapi nak cari rumah pengantin hampir 1 jam.. Nasib baik anak aku tido masa tu.. Letihnya..

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me