Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 16, 2009

Menu minum petang...

Petang semalam menu minum petang aku buat cekodok je.. dah lama rasanya aku tak makan cekodok.. Rasa teringin pulak nak makan..
Suami aku pulak panggil jemput2.. Mula2 kahwin dulu aku ingat lagi suami aku suruh buat jemput2.. Aku ingat apalah jemput2 tu.. Rupanya cekodok.. Bahasa orang melaka kot.. Tapi aku dengar ada tempat2 lain pun panggil jemput2 jugak.. Apa2 lah asalkan benda yang sama..

Memang jadi kebiasaan aku.. aku akan menyediakan minum petang untuk keluarga aku.. Dah terikut cara emak aku.. Bila petang wajib ada sessi minum petang untuk keluarga.. Suami aku pun dah terbiasa.. Biasalah masa dia bujang dok bujang jadi makan pun tak tentu.. tak heranlah bila dah kahwin badan dia naik mendadak.. hehehe..

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment To Me